Weekend

8. Alanya, The red rocks

Gościnnie

3-4 październik 2015

Sobota

Weekend mieliśmy nietypowy, więc i moja praca była niestandardowa.

W sobotę rano zrobiłem zakupy w piekarni – kupiłem nasz ulubiony razowy chleb oraz w sklepie spożywczym – wędliny, kiełbasę, jogurty i soki owocowe.

Na śniadanie przygotowałem kanapki ze świeżą wędliną, masełkiem i kiełbasą, jogurty owocowe, a dla żony dodatkowo chleb z masłem i miodem.

Po śniadaniu żona z córką pojechały do siostry i nie było ich praktycznie cały dzień. Zostaliśmy z synem sami. Mieliśmy dzięki temu wolny dzień, na obiad zamówiliśmy sobie pizzę. Po południu wróciły żona i córka, zjadły pizzę. Na kolację przygotowałem jogurty owocowe i drobną przekąskę z kiełbasy.

Wieczorem pojechałem na większe zakupy do marketu – w niedzielę spodziewaliśmy się gości na obiad.

W sobotę miałem więcej czasu na swój internetowy projekt. Pracy Kogut domowy miał niewiele.

Niedziela zaczęła się dla nas wcześnie, bo już o siódmej rano. Wstałem wcześniej, aby przygotować śniadanie. Żona i córka umówiły się w centrum handlowym na zakupy z siostrą, więc musiały wyjść wcześnie z domu. Rodzina szwagierki była zaproszona do nas na niedzielny obiad. Żona przygotowała rano łososia do upieczenia, po powrocie z zakupów łosoś był już w piekarniku. Wstawiłem go przed ich przyjazdem. Na obiad był łosoś pieczony z ryżem długoziarnistym i sałatką warzywną. Był pyszny. Goście byli u nas krótko, spieszyli się do domu.

Po południu zawiozłem córkę na ćwiczenia dodatkowe. Pomogłem także synowi odrobić zadanie domowe z przyrody.

Wieczorem przypilnowałem dzieci z higieną wieczorną, pomogłem przygotować się synowi do szkoły na poniedziałek i posprzątałem jadalnię i kuchnię po kolacji. Na kolację żona ugotowała budyń śmietankowy z sokiem malinowym.

Tak więc weekend pierwszy październikowy miałem nieco luźniejszy dla Koguta domowego. Obowiązki zaopatrzeniowe zdominowały moją pracę w tym czasie.

Miłego tygodnia

Kogdom

Skomentuj

